Image by Madison Bracaglia

- FAQ -

מהי מדיניות ההחלפה בחנות?


במידה ברצונך להחזיר פריט שקנית בגלל אי התאמה,או כל סיבה אחרת ואת מעוניינת להחליף אותו בפריט אחר תוכלי לעשות זאת בקלות – עלייך להחזיר את הפריט חזרה אלינו עד 3 ימים מיום קבלתו,ולוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק .

כמו כן,יודגש כי התווית והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם בעת ההחזרה

ניתן להחזיר אלינו את המוצר באחת מהדרכים הבאות:

1) החזרת החבילה (ללא עלות) בתיאום מראש בוואצפ שלנו 058-5558752

2)ניתן לשלוח לנו בדואר רשום - עלות המשלוח על חשבון הלקוחה.

ההזמנה חייבת להיות בציון מספר הזמנה,שם, מייל, וטלפון

את הפריט יש לשלוח עבור: “אוראל מזרחי צנועה בסטייל” תא דואר 238 ,טבריה מיקוד 1410000

3)החזרה באמצעות שליח:

בתיאום עם שירות הלקוחות-שליח יגיע לאסוף את הפריטים בין 3-5 ימי עסקים,

כאשר העלות היא 35 ₪ והיא תנוכה מערך הפריט.

את הזיכוי ניתן לקבל באתר(קוד קופון) לאחר שהפריטים מגעים חזרה אלינו.

הזיכוי יינתן רק על עלות הפריט ולא על *עלות המשלוח.

הזיכויים יטופלו עד 14 ימי עסקים,ברגע שהזיכוי יבוצע אנחנו נעדכן אותך במייל או בוואצפ.

פריטים שנקנו בסייל אין החזרה / החלפה.

החזר כספי:

ניתן לקבל החזר כספי על ביטול עסקה והחזרת פריט שיוחזר או יישלח אלינו בדואר

עד 3 ימי עסקים מיום קבלתו.

ניתן להחזיר את המוצר באחד מהדרכים הבאות:

הגעה בתיאום מראש לטבריה/החזרה באמצעות שליח/החזרה בדואר

כשהפריט ששלחת מגיע לחנות אנו רואים שהפריט נשלח אלינו עד 3 מהיום בו קיבלת את המוצר אלייך.

במקרה בו ההחזרה בוצע שלא בעקבות פגם,מכוח תקנות הגנת הצרכן(ביטול עסקה)ייגבו דמי ביטול בשיעור של 5% מגובה העסקה ועד 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם.

על פריט שנרכש בסכום קטן מ50 ₪,לא ניתן לקבל זיכוי כספי,אלא קרדיט ללא תוקף באתר.

לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט,לכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.

החזרת פריטים שנרכשו באמצעות קרדיט באתר יזוכו על ידי החזקת קרדיט לחשבון האישי באתר.

פריטים שנקנו בסייל לא ניתנים להחזרה או החלפה.

במידה והלקוחה מימשה את הקרדיט שזוכתה עבורו מהזמנה קודמת, והיא בוחרת להחזיר פעם נוספת את פריטים אלו - לא יתבצע זיכוי פעם נוספת.

*הזיכוי יינתן רק על עלות הפריט ולא על עלות המשלוח

אנו מתחייבים לנהוג בהגינות וביושר עם לקוחותנו ולספק לכן את השירות הטוב ביותר.

לכל בעיה בתהליך הרכישה,שירות,מוצרים או הזמנות אנחנו פה לשירותכם לכל שאלה.

במייל: tznua.style@gmail.com
טלפון/ וואצפ: 058-5558752




אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע ?


בסיום תהליך הקניה באתר נשלח אליכם מייל עם מספר הזמנה. לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים, תקבלו מייל נוסף עם מס' מעקב אחר המשלוח. כאשר החבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליכם הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה,וכמובן שהשליח מתקשר לפני הגעה ביום של ההזמנה. במידה ואת לא נמצאת בבית - בן בית אחר יכול לקבל את ההזמנה בתיאום עם השליח שלנו.




האם ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה ?


במידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור איתנו קשר בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 19:00, ביום שישי בין השעות 10:00 עד 13:00 בצ׳ט ישיר באתר או בטלפון 053-5558752.




?האם ניתן להחזיר פריט לאחר שהגיע אליי


אם התחרטתם מכל סיבה שהיא, ניתן להחזיר אלינו את הפריט עד 3 ימים מיום הגעתו אליכם.

במידה וההחזרת הפריט תתבצע דרך דואר ישראל לשמלוח יקח עד 14 ימי עסקים נוספים לגיע אלינו.

ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה ע"י צוות צנועה בסטייל אנחנו נשלח מייל המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום שלכם בהתאם למדיניות המשלוחים וההחזרות שלנו המופיע ממש כאן למטה

שימו לב כי בעת ההחזרה מומלץ להשתמש בקופסא או בשקית המקורית בה נשלח הפריט.




כיצד ניתן לבצע החזרה של פריט?


יש לארוז את הפריט בחבילה המקורית בה הגיע,יש לעדכן אותנו במייל/ בצ'אט או בטלפון כי הפריט בדרך חזרה וכמו כן לציין את סיבת ההחזרה.




האם יש עוד מידע שעליי לדעת ?


לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט , אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.

פריט אשר נפגם על ידי הלקוח לא יזוכה





צרי קשר

058-555-8752

tznua.style@gmail.com 
 

הישארי מעודכנת וצנועה בסטייל!

האתר נבנה ע"י לין - Lin.co.il

  • Facebook
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לצנועה בסטייל.